یو اے ای نے مزید 4 جنوبی ایشیائی ممالک کے مسافروں پر پابندی لگادی


0

متحدہ عرب امارات نے بنگلہ دیش ، پاکستان ، نیپال اور سری لنکا کے غیر متحدہ عرب امارات کے غیر رہائشی مسافروں کے داخلے پر پابندی لگانے کا فیصلہ کیا ہے ۔ یہ فیصلہ ، جو بدھ سے لاگو ہوگا ، کورونا وائرس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کی غرض سے لگایا گیا ہے۔

متحدہ عرب امارات نے گذشتہ ماہ ہندوستان سے آنے والے مسافروں کے داخلے پر بھی پابندی عائد کردی تھی۔ ہندوستان میں تیزی سے بڑھتے ہوئے کرونا وائرس کے مریضوں کی تعداد کو دیکھتے ہوئے وائرس کے پھیلاؤ سے بچنے کے لئے یہ پابندی عائد کی گئی تھی۔

Image Source: Reuters

اس موقع پر نیشنل ایمرجنسی کرائسز اینڈ ڈیزاسٹرز مینجمنٹ اتھارٹی (این سی ای ایم اے) نے اعلان کیا ہے کہ چاروں ممالک کے درمیان پروازیں متحدہ عرب امارات سے بنگلہ دیش ، پاکستان ، نیپال اور سری لنکا کے مسافروں کی آمدورفت کی اجازت جاری رکھیں گی۔

پابندی میں ان ممالک سے آنے والی ٹرانزٹ پروازیں بھی شامل ہیں۔ ان ممالک کے لئے ٹرانزٹ پروازیں جاری رہ سکتی ہیں۔

متحدہ عرب امارات کے شہری ، طویل مدتی ریزیڈنسی رکھنے والے جنہیں “گولڈن ویزا” کے نام سے جانا جاتا ہے – اور سفارت کاروں کو پابندی میں شامل نہیں کیا گیا ہے۔ یہ پابندی عید کے تہوار سے بالکل پہلے سامنے آئی ہے، جب اسلامی مہینے رمضان المبارک کے روزے اپنے اختتام کو ہیں اور دنیا بھر میں مسلمان عید منانے کی تیاریاں شروع کرنے جارہے ہیں۔

Image Source: Twitter

جبکہ اس موقع پر چاروں ممالک سے متحدہ عرب امارات میں داخل ہونے والوں کے لئے ضروری ہے کہ وہ کم سے کم 14 دن پہلے ہی کسی دوسرے ملک میں ہونا ضروری تھا۔

اس سے قبل ، برطانیہ نے بنگلہ دیش ، کینیا ، پاکستان اور فلپائن کو اس وائرس پر قابو پانے کے لئے اپنی ” ریڈ لسٹ” میں شامل کیا۔ اور بعد میں عمان نے بھی یہی احتیاطی تدابیر اختیار کیں۔ کینیڈا آخری ملک تھا جس نے کورونا وائرس کے خوف سے پاکستان اور بھارت سے مسافر پروازیں معطل کردی تھیں۔

یاد رہے جنوبی ایشیائی ممالک میں پچھلے دنوں میں کورونا وائرس کے کیسسز میں اضافہ دیکھا گیا ہے تاہم کورونا وائرس کی دوسری لہر بھارت کے لئے انتہائی ہولناک ثابت ہوئی ہے، روزانہ بنیاد پر بھارت میں لاکھوں کی تعداد میں کورونا وائرس کے کیسسز میں اضافہ دیکھا جا رہا ہے جبکہ اموات کی شرح بھی خطرناک حد تک بڑھ چکی ہے۔ بھارت میں اس وقت میڈیکل ایمرجنسی کی صورتحال ہے جبکہ اسپتالوں متاثرہ مریضوں سے بھر چکے ہیں، ملک میں آکسیجن کی بڑے پیمانے پر کمی دیکھی جا رہی ہے۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
1
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format