کرن مہرہ پر بیوی نے تشدد اور ناجائز تعلقات کے الزامات عائد کردیئے


0

بھارتی ٹی وی چینل اسٹار پلس کے مشہور ومعروف ڈرامہ سیریل “یہ ریشتہ کیا کہلاتا ہے” سے شہرت حاصل کرنے والے اداکار کرن مہرہ کو ان کی اہلیہ ، اداکارہ نشا راول کے ساتھ جھگڑے کے بعد پولیس اسٹیشن میں شکایت درج کرنے کے بعد گرفتار کرلیا گیا ہے۔ نشا راول کی طرف سے جھگڑے کے حوالے سے کچھ حیران کن انکشافات بھی کیے گئے ہیں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اداکارہ نشا راول نے جہاں اپنے شوہر کرن مہرہ کے ناجائز تعلقات ہونے کا انکشاف کیا وہیں انہوں نے بتایا کہ ان کے شوہر ان پر گھریلو تشدد بھی کیا کرتے تھے۔

Image Source: Twitter

اداکارہ نشا راول کا اپنے اور کرن مہرہ کے تعلقات کے بارے میں بات کرتے ہوئے مزید کہنا تھا کہ ، “آپ سے اس طرح ملنا انتہائی شرمناک ہے، ہم اور آپ ہمیشہ ہی ریڈ کارپٹ واقعات پر ملتے رہے ہیں۔ میں یہاں صرف کاوش ( بیٹے) کی وجہ سے ہوں۔ ہم 14 سال تک ساتھ رہے ہیں۔ ان برسوں میں بہت ساری باتیں ہوئیں لیکن کسی کو کسی چیز کے بارے میں پتہ نہیں چلا ہے۔

نشا راول کے مطابق کرن مہرہ کے کسی اور لڑکی کے ساتھ ناجائز تعلقات ہیں، جس کے بارے میں انہیں کچھ معلوم نہیں تھا، چنانچہ جب انہیں ان سب کے بارے میں علم ہوا، تو انہوں نے اپنے شوہر کرن مہرہ سے پوچھا، تو انہوں نے اس بات کو قبول کرلیا کہ ان کی زندگی میں کوئی اور لڑکی ہے۔ جس پر انہوں نے کرن مہرہ سے سوالات کئے، کیا ان کے اس لڑکی کے ساتھ جسمانی تعلقات ہیں، یا سنجیدہ قسم کا رشتہ ہے یا پھر یہ کوئی جذباتی رشتہ ہے؟ جس پر شوہر کرن مہرہ نے جواب دیا کہ وہ اس لڑکی سے محبت کرتے ہیں اور ان کے اس لڑکی کے ساتھ جسمانی تعلقات ہیں۔

Image Source: Twitter

اداکارہ نیشا راول نے دوران گفتگو اس بات کا دعویٰ کیا کہ اس لڑکی کا تعلق دہلی سے ہے، اور کرن مہرہ کا اس سے رشتہ اس وقت شروع ہوا، جب وہ اپنے گھر سے دور رہا کرتے تھے اور ان کے ٹی وی شوز کی شوٹنگ چندی گڑھ میں ہوا کرتی تھی۔ یہ خبر ان کے لئے انتہائی حیران کن تھی۔

اس موقع پر اداکارہ مزید کہا کہ انہوں نے تمام تر خراب صورتحال کے باوجود انہوں نے بہت حوصلے سے کام لیا ،انہوں نے کرن مہرہ سے کہا کہ وہ بیٹھیں اور اس پر بات کریں۔ البتہ اگلے روز وہ اپنے ساس سسر کے پاس بھی گئیں اور انہیں پورے معاملے سے آگاہ بھی کیا۔ جس پر کرن مہرہ کے والدین نے ہم دونوں معاملات کو حل کرنے کا مشورہ دیا۔ جس پر انہوں نے موقف اپنایا کہ اگر کرن مہرہ ان سے معافی مانگتے ہیں، تو وہ اس رشتے کو بچانے کی پوری کوشش کریں گی۔ لیکن افسوس اس سب کے باوجود کرن مہرہ کی جانب سے اس رشتے کو بچانے کے لئے کوئی کوشش نہیں کی گئی تاہم ان کی جانب سے ہر ممکن کوشش کی گئی۔ پچھکے 14 سالوں میں شوہر کے سلوک کو دیکھ کر، یہ کوئی نئی بات نہیں تھی۔

اداکارہ نیشا راول کے مطابق انہوں نے اپنے شوہر کی ساکھ بچانے کے لئے ہر ممکن کوشش کی، کیونکہ ہم لوگ فنکار ہیں، ان تمام چیزیں ہمارے کیرئیر پر اثر انداز ہوسکتی تھیں۔ جبکہ ہمارا ایک بیٹا بھی ہے، کرن مہرہ اکثر ان سے معافی مانگا کرتے تھے، اور وہ انہیں معاف کردیا کرتی تھیں۔ دراصل وہ کرن پر بھروسہ رکھنا چاہتی تھیں۔ لیکن پھر انہیں بولنا پڑا کیونکہ گھریلو تشدد ٹھیک نہیں ہے۔

Image Source: Twitter

اس برعکس انڈیا ٹو ڈے کو انٹرویو دیتے ہوئے اداکارہ کرن مہرہ نے اپنے خلاف تمام الزامات کو بےبنیاد قرار دیتے ہوئے کہا کہ یہ سب کچھ ڈرامہ نیشا راول اور ان کے بولے بھائی روہت سیتھیا کی جانب سے ایک پلان کردہ منصوبہ تھا۔ نیشا راول کی جانب سے ناصرف خود اپنا سر دیوار پر مارا گیا تھا بلکہ انہوں نے دو بار ان کے اوپر تھوکا بھی تھا۔ جبکہ ان کے بھائی روہت نے انہیں تشدد کا نشانہ بنایا ہے۔

مزید پڑھیں: بھارتی اداکارہ نے ذہنی تناؤ کا شکار ہوکر خودکشی کرلی

واضح رہے پچھلے کچھ پرصے سے میڈیا پر یی خبریں زیرگردش تھیں، کہ اداکار کرن مہرہ اور نیشا راول کے درمیان ازواجی تعلقات بہتر نہیں ہے۔ 14 سال قبل دونوں اداکاروں کی شادی ہوئی تھی۔ جبکہ ان کا 4 سال کا بیٹا بھی ہے، جس کا نام کاوش ہے۔

مزید پڑھیں: بھارت میں اندھا قانون، بےگناہ مسلمان فنکار 26 دن سے حراست میں

یاد رہے اسٹار پلس پر نشر ہونے والا ڈرامہ یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے، کا شمار اس وقت کے قبول ترین بھارتی ڈراموں ہوا کرتا تھا، لوگوں کی جانب سے ناصرف اس ڈرامے کو پسند کیا گیا تھا بلکہ اداکار کرن مہرہ کو بھی اس ڈرامے سے بےحد مقبولیت حاصل ہوئی تھی۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
1
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format