امریکا میں فوٹوگرافر ثانیہ خان کا شوہر کے ہاتھوں قتل، پاکستانی اداکاراؤں کی مذمت


0

پاکستانی نژاد امریکی خاتون فوٹو گرافر کو ان کے سابق شوہر نے گولی مار کر موت کے گھاٹ اتار دیا اور خودکشی کرلی۔29 سالہ پاکستانی نژاد فوٹوگرافر ثانیہ خان نے چند روز قبل اپنی طلاق سے متعلق تفصیلات سوشل میڈیا پر شیئر کی تھیں، جس کے بعد ثانیہ کو ان کی شکاگو میں رہائش گاہ میں گولی مار کر قتل کردیا گیا۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق اس ہفتے کے اوائل میں اپنی بیوی ثانیہ خان سے الگ رہنے والا ان کا 36 سالہ شوہر راحیل احمد شکاگو کے مضافاتی علاقے میں ان کے گھر پہنچا، انہیں گولی مار کر قتل کیا اور پھر خود کو ہلاک کرلیا۔

Image Source: Instagram

اس سلسلے میں شکاگو پولیس کا کہنا ہے کہ مبینہ طور پر ثانیہ خان کے سابق شوہر نے ان پر پیر کے روز ان کے اپارٹمنٹ میں فائرنگ کی۔ پولیس کے مطابق ان کے سابق شوہر راحیل احمد بیڈروم میں بے ہوشی کی حالت میں پڑے ہوئے تھے اور ان کے سر میں زخم کا نشان تھا۔راحیل احمد کو زخمی حالت میں نارتھ ویسٹرن اسپتال لے جایا گیا جہاں ڈاکٹرز نے انہیں مردہ قرار دیدیا۔

Image Source: Instagram

رپورٹس میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ یہ جوڑا طلاق کی کارروائی سے گزر رہا تھا اور ثانیہ خان نے سوشل میڈیا پر اپنی طلاق کے بارے میں خرابیوں پر افسوس کا اظہار کیا جن کا انہیں ایک طلاق یافتہ خاتون کے طور پر سامنا کرنا پڑا تھا۔ اپنے ٹک ٹاک اکاؤنٹ پر انہوں نے شیئر کیا تھا کہ “ایک جنوبی ایشیائی خاتون کے طور پر طلاق سے گزرتے ہوئے ایسا محسوس ہوتا ہے کہ آپ زندگی میں ناکام ہوگئے ہیں، آپ کو ملنے والی جذباتی حمایت کی کمی اور کسی کے ساتھ رہنے کا دباؤ کیونکہ ‘لوگ کیا کہیں گے’ والے الفاظ کا سامنہ کرنا پڑتا ہے۔

ثانیہ خان نے اپنے جذبات شیئر کرتے ہوئے مزید کہا تھا کہ “جس سے آپ کبھی پیار کرتے تھے اس سے دور جانا تکلیف دہ ہوتا ہے، لیکن اس سے بھی زیادہ تکلیف دہ ہوتا ہے کسی ایسے شخص سے محبت کرنا جو آپ کے دل سے لاپرواہ ہو۔”

Image Source: Instagram

دوسری جانب ، جیسے ہی ثانیہ خان کے قتل کی خبر وائرل ہوئی، لوگوں نے سوشل میڈیا پر ان کے قتل کی مذمت کی۔صارفین کے ساتھ ساتھ مشہور شخصیات نے بھی ان کے قتل پر افسوس کا اظہار کیا۔ عائشہ عمر نے انسٹاگرام پر شیئر کیا کہ “طلاق شدہ بیٹی مردہ بیٹی سے بہتر ہے، ٹھیک ہے یا نہیں؟ ان لڑکیوں کے والدین کو قبول نہیں کرنا جو طلاق چاہتی ہیں یا لے لیتی ہیں ، اپنے آپ سے یہ سوال پوچھیں۔”۔

Image Source: Instagram

جبکہ معروف سینئر اداکارہ ثمینہ پیرزادہ نے اس افسوسناک واقعے پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنی ٹویٹ میں لکھا کہ “اپنی بیٹیوں کو بچائیں،انہیں گھر آنے دیں اور جینے دیں”، ان کی ٹوئٹ کو اداکارہ درفشاں نے بھی اپنی انسٹا اسٹوری پر شیئر کیا۔

Image Source: Instagram

خیال رہے کہ ثانیہ خان نے نفسیات اور خواتین کے مطالعہ میں دوہری ڈگری حاصل کی ہوئی تھی اور اس نے اپنے فوٹوگرافی کیریئر کا آغاز کیا تھا۔

گزشتہ دونوں شہر قائد میں بھی ایک سفاک شوہر نے بیوی کو قتل کرنے کے بعد اس کی لاش کو دیگ میں ڈال کرجلایا دیا تھا۔یہ دل دہلا دینے والا واقعہ کراچی کے علاقے گلشن اقبال بلاک 4 میں پیش آیا جہاں اسکول کے کچن سے خاتون کی جھلسی ہوئی لاش ایک دیگ سے برآمد ہوئی تھی۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format