ڈاکٹر ردا نےنصرت فتح علی خان کے گانے گاہ کر مداحوں دل جیت لیے


0

دنیا بھر میں کوویڈ 19 وبائی بیماری کے پھیلاؤ نے لوگوں کو خاص طور پر ڈاکٹرز کو ذہنی پریشانی میں ڈال رکھا ہے ، بہت سارے ڈاکٹر ذہنی آرام و سکون کی تلاش میں موسیقی سے رجوع کر رہے ہیں۔ نصرت فتح علی خان کی ایک مشہور غزل پیش کرتے ہوئے ، پاکستان کے ایک نوجوان معالج کی سحر انگیز آواز سوشل میڈیا پر لوگوں کی توجہ کا مرکز بن گئی۔

ڈاکٹر ردا عرفان خان کی ’کالی کالی ذلفون کے پھندے نہ ڈالو‘ کا انپلیگڈ ورژن گانے کی ویڈیو انٹرنیٹ پر لوگوں کے دل جیت رہی ہے۔ گانا اصل میں میوزک استاد کے 1989 کے البم شاہین شاہ کا ہے۔ انہوں نے ان پلگ ورژن انسٹاگرام پر ایک ویڈیو میں شیئر کیا ہے۔

جیسے ہی ڈاکٹر ردا عرفان خان نے گانے گانا شروع کیا ، اس کا اعتماد ، سراسر مہارت ، اور موسیقی کی مہارتیں اس طرح سے ظاہر ہوتی ہیں کہ وہ نوٹ اور پچوں کے ساتھ جوڑ توڑ کرتی ہے۔ اس کے علاوہ ، وہ اپنی آواز کو اپنے گٹار کے ساتھ بالکل ہم آہنگ کرتی ہے۔ اسے اپنے انسٹاگرام پر شیئر کرتے ہوئے ، ڈاکٹر ردا عرفان خان نے لکھا کہ “ہمیشہ جمالیات کے ونٹیج تاثرات کا مداح رہی ہوں۔۔۔ حقیقت برقرار رہتی ہے”

جاگو نیوز کے مطابق ڈاکٹر ریدا عرفان خان سی ایم ایچ ملتان میں بطور ہاؤس آفیسر فرائض سرانجام دے رہی ہیں ، یہ نوجوان ڈاکٹر اپنے یوٹیوب اور انسٹاگرام اکاؤنٹس پر طرح طرح کے کور اور اصل میوزک ویڈیو شیئر کرنے کے لئے جانی جاتی ہے ۔ کلپ کے وائرل ہونے کے بعد ، ڈاکٹر کے پروفائل میں فالوورز میں بہت زیادہ اضافہ دیکھا گیا ہے۔

نوجوان ڈاکٹر کے میوزیکل ہنر سے سوشل میڈیا پر لوگ بےحد متاثر ہیں۔ انسٹاگرام اور ٹویٹر پر انہیں بے انتہاء پسند کیا جا رہا ہے۔ صارفین کا ماننا ہے کہ ڈاکٹر ردا عرفان خان ناصرف باصلاحیت بلکہ زبردست ٹیلنٹ کی حامل ہیں۔ لوگوں کی ایک بڑی تعداد ان کے گائے ہوئے گیتوں کو سوشل میڈیا پر شئیر کر رہے ہیں۔

جہاں سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ڈاکٹر ریدا کے ٹیلنٹ کو لیکر چرچے اور تبصرے جاری ہیں وہیں ان کے گائے ہوئے گانے کی ویڈیو کو اب تک 51،000 سے زیادہ لوگ دیکھ چکے ہیں۔ اس کے علاوہ ، اس پوسٹ کو 5000 سے زیادہ بار پسند کیا گیا ہے۔ ڈاکٹر صاحبہ نے اپنا ایک یوٹیوب بھی بنا رکھا ہے۔ ڈاکٹر سے گلوکارہ کا سفر طے کرنے والی ڈاکٹر ریدا عرفان خان نے ویڈیو شئیرنگ ویب سائٹ یوٹیوب پر اپنی گانوں پسند اور پذیرائی دینے والوں کا بےحد شکریہ ادا کیا ہے۔

قسمت کی دیوی کب کس پر مہربان ہو جائے کوئی نہیں جانتا ایسا ہی کچھ اتفاق پاکستانی نژاد برطانوی فیشن ماڈل “چیمپ اِمی “ کے نام سے مقبول محمد علی سبحانی کے ساتھ بھی ہوا۔ جنہوں نے آج اپنی محنت سے برطانوی فیشن انڈسٹری میں اپنی منفرد پہچان بنالی ہے اور اس وقت وہ دنیا کے ٹاپ برانڈز کے لئے ماڈلنگ کے فرائض انجام دے رہے ہیں۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
1
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format