بھارت کا ایک بار پھر پاکستانی جاسوس کبوتر پکڑنے کا مضحکہ خیز الزام


0

بھارتی گیدڑ بھبکیوں سے آج دنیا واقف ہے، کیونکہ نتیجہ آخر میں بھارت کی جگ ہنسائی پر ہی ختم ہوتا ہے۔ یہی وجہ یے کہ دنیا اب بھارت کے کسی دعوے کو سنجیدگی سے نہیں لیتی ہے لیکن بھارت بھی کیا کرے عادت سے جو مجبور ہے۔ اس سلسلے میں پاکستان کے خلاف وہ ہی پرانا گھسا پٹا دعویٰ کیا ہے کہ اس نے بارڈر کے قریب ایک پاکستانی جاسوس کبوتر کو پکڑا ہے، جس کے پیروں میں مشکوک پیپر بندھا ہوا تھا۔

انڈیا ٹو ڈے کے مطابق 17 اپریل کو پاکستانی علاقے واہگہ سے ایک سفید اور کالے رنگ کا کبوتر آڑتا ہوا، بھارتی علاقے روانوالہ یعنی پاکستان سے 500 کلو میٹر دور آیا اور ڈیوٹی پر مامور بھارتی پولیس کانسٹیبل نیرج کمار کے کندھے بیٹھ گیا تھا۔ جس پر پولیس کانسٹیبل نیرج کمار نے فوری طور پر کبوتر کو پکڑا اور پوسٹ کے کمانڈر اومپال سنگھ کو اطلاع دی۔

Image Source: Twitter

رپورٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ بھارتی کمانڈر نے جب کبوتر کی جانچ اور تلاشی لی، تو اسے ایک کاغذ کی پرچی پر ایک نمبر لکھا ہوا ملا، جو 0302 سے شروع ہوتا ہے، جبکہ مذکورہ نمبر کبوتر کی بائیں ٹانگ پر ایک ٹیپ کے ذریعے باندھا گیا تھا۔

بعدازاں بھارت کی بارڈر سیکیورٹی فورس (بی ایس ایف) نے امرتسر میں خں گڑھ پولیس اسٹیشن کے ایس ایچ او سے درخواست کی یے کہ وہ کبوتر کے خلاف ایف آئی آر درج کریں۔ ساتھ ہی زیر حراست کبوتر کو بھی پولیس کے حوالے کردیا گیا ہے۔

Image Source: India Today

اس سلسلے میں بات کرتے ہوئے بھارتی سینیئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس دھروف ڈاہینا کا کہنا ہے کہ ایک پرندے کے خلاف مقدمہ کیسے درج کیا جاسکتا ہے اس بارے قانونی ماہرین سے رائے مانگی گئی ہے جب تک کوئی فیصلہ نہیں ہوجاتا مبینہ جاسوس کبوتر پولیس کی تحویل میں ہی رہے گا۔

یہاں ایسا لگتا ہے کہ جیسے ہندوستانی حکومت اور سیکیورٹی فورسز کسی بھی اس چیز سے بہت زیادہ خوفزدہ ہیں جس کا تعلق پاکستان سے ہے۔ سال 2017 میں، ہندوستانی افواج نے ایک کبوتر کو پکڑا جس پر مبینہ طور پر پاکستانی جاسوس ہونے کا الزام عائد کیا گیا تھا۔ اس دوران بھارتی اہلکاروں کو مبینہ پاکستانی جاسوس کبوتر پر نگاہ رکھنے کی ذمہ داری پر لگایا گیا تھا۔ لیکن نہ صرف کبوتر ہندوستان سے بچ گیا، بلکہ بھارتی جگ ہنسائی اور اس وقت ہوئی جب وہ کبوتر اڑ کر پاکستان آگیا۔

Image Source: India Today

واضح رہے بھارت کی جانب سے ایسی من گھڑت اور بے تکی باتیں پہلے بھی کئی بار کی جاچکی ہیں، جس کی مثال گزشتہ ماہ کا واقعہ بھی ہے، جس میں مقبوضہ کمشیر بھارتی فورسز نے پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز (پی آئی اے) کے نام سے طیارے کے سائز والے بیلون کو ضبط کیا! لیکن انتظار کری ۔ جبکہ اس سے قبل بھارت نے اپنی حدود میں کچھ آڑتے ہوئے غبارے دیکھ کر بھی پاکستان کے خلاف منفی پروپیگنڈہ کرنے کی کوشش کی تھی۔

یہی نہیں چند برس قبل بھارتی سیکورٹی فورسز نے اپنی ملکی حدود سے کچھ غبارے اپنی تحویل میں لئے تھے، ان غباروں کو پٹھان کوٹ کے علاقے میں ایک بھارتی کسان نے دیکھا تھا، جس پر بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح کی تصویر بنی ہوئی تھی اور پاکستان زندہ باد لکھا ہوا تھا۔ جس بھارتی انتظامیہ نے انہیں پاکستان کے خلاف جوڑنے کی ہر ممکن کوشش کی۔

Story Courtesy: India Today


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
1
hate
confused confused
1
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
1
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format