غنا علی نے شوہر کے ہمراہ نئی تصویر پوسٹ کردی


0

اداکارہ غنا علی ایک بار پھر شوہر کے ساتھ تصویر شیئر کرنے پر تنقید کا شکار ہوگئیں۔ حال ہی میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے والی غنا علی شادی کے بعد سے تنقید کی زد میں ہیں ۔

حال ہی میں اداکارہ کی جانب سے سوشل میڈیا پر شوہر کے ساتھ نئی تصویر شیئر کی گئی ہے، اس تصویر کا کیپشن یہ ہے کہ اگر آپ مجھے پلمبر بنائیں گے تو میں آپ کو بے بی بناؤں گی ، تصویر میں ان کے شوہر لیڈیز ہیڈ بینڈ پہنے ہوئے ہیں جبکہ غنا علی انہیں پیار کر رہی ہیں۔

Image Source: Instagram

سوشل میڈیا پر صارفین کی جانب سے اداکارہ کی شوہر کے ساتھ رومانوی تصویر کے وائرل ہونے کے بعد مختلف ویب پیجز پر کمنٹس کا سلسلہ شروع ہوگیا جس میں غنا علی پر تنقید کے تیر برسائے جارہے ہیں۔ مداحوں کا خیال ہے کہ جوڑے کو اپنی ذاتی تصویریں آن لائن پوسٹ نہیں کرنا چاہئے ، جب کہ کچھ کا کہنا ہے کہ وہ ایسی تصویر کا مذاق نہ بنائیں تو اور کیا کریں؟ نیز اس تصویر کا مزاحیکہ خیز کیپشن بھی صارفین میں زیر بحث ہے۔

Image Source: Instagram
Image Source: Instagram
Image Source: Instagram

یاد رہے کہ غنا علی نے 16 مئی کو انسٹاگرام پر عروسی لباس میں اپنی تصویر شیئر کرتے ہوئے خدا کا شکرا ادا کیا اور ہی ساتھ مداحوں کو بتایا کہ انہوں نے نئی زندگی کا آغاز کر دیا ہے ۔ اداکارہ کی جانب سے اپنے نکاح کی مختلف تصاویر شیئر کی گئیں، تصاویر منظر عام پر آنے کے بعد سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے مختلف کمنٹس کا سلسلہ شروع ہوگیا۔

سوشل میڈیا صارفین نے کہیں ان کے شوہر کو انکل کہا تو کہیں کسی نے اداکارہ سے سوال کیا کہ انہیں شادی کے لیے کوئی اور نہیں ملا؟ شوہر کے وزن اور عمر پر تنقید کے پر غنا علی کا ردعمل بھی سامنے آیا جس میں ان کا کہنا تھا کہ میری درخواست ہے کہ آپ چاہے مجھے کچھ بھی کہہ لیں لیکن میرے شوہر سے متعلق کچھ نہ کہیں۔

Image Source: Instagram

تاہم اداکارہ نے پیسوں کی لالچ میں شادی شدہ اور بچے کے والد سے دوسری شادی کرنے کی خبروں پر کوئی جواب نہیں دیا، البتہ انہوں نے شوہر کے ساتھ شادی کی وائرل ہونے والی تصاویر کو شیئر کیا مگر انہوں نے شوہر کا تعارف نہیں کروایا۔

بعد ازاں ،غنا علی کے شوہر کی مبینہ طور پر پہلی اہلیہ اور بچے کی تصاویر بھی انٹرنیٹ پر تیزی سے وائرل ہوئیں۔ ایک فیس بک صارف نے تو ایک تصویر شیئر کرتے ہوئے دعویٰ کیا تھا کہ یہ غنا علی کے شوہر کی پہلی بیوی اور ان کے بچے کی تصویر ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ دیکھنا واقعی حیران کن ہے کہ ہمارے معاشرے کے امیر ترین مرد کیا صلاحیت رکھتے ہیں، کراچی کے نام نہاد کروڑ پتی شخص مسٹر عمیر کو اپنی بیوی اور بیٹے کے ساتھ تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے اور اداکارہ غنا علی سے افیئر شروع ہونے کے بعدان کی اہلیہ کی زندگی 2 ماہ میں ہی کیسے تباہ ہوگئی۔ سوشل میڈیا پر وائرل پوسٹ کے مطابق غنا علی کے شوہر کی پہلی شادی پانچ سال قبل ہوئی تھی اور ان کا ایک بیٹا بھی ہے۔

ذاتی زندگی کے برعکس شوبز انڈسٹری میں غنا علی کو منجھی ہوئی اداکارہ مانا جاتا ہے اور وہ ڈرامہ سیریل عشقاوے، بے شرم، بے انتہا، سن یارا، کبھی بینڈ کبھی باجا، کیوں کہ عشق برائے فروخت نہیں، دلربا اور سراب میں شاندار اداکاری پیش کرچکی ہیں جب کہ فلموں کی بات کریں تو اداکارہ نے رنگریزا، کاف کنگنا اور مان جاؤ نا میں اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
1
love
lol lol
1
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format