اداکارہ غنا علی نے شادی شدہ آدمی سے شادی کو قسمت قرار دیدیا


0

اداکارہ غنا علی کچھ عرصہ قبل رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئیں تھیں، جس کے بعد سے وہ سوشل میڈیا پر خوب تنقید کی زد میں ہیں۔ تاہم جہاں انہوں نے ہمیشہ اپنے خلاف تنقید کا بہادری سے سامنا کیا ہے وہیں حال ہی میں انہوں نے اعتراف کیا ہے ک انہیں پہلے سے شادی شدہ شخص سے شادی کرنے پر کوئی پشیمانی نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ غنا علی نے رواں برس شادی کا اعلان کیا تو انہیں افسوس مبارکباد کے پیغامات کے بجائے لوگوں کی جانب سے شوہر کی جسامت کو لیکر تبصرے اور مذاق اڑایا گیا۔ نہ صرف یہ بلکہ سوشل میڈیا پر جوں ہی اداکارہ کی شادی کی تصاویر منظر عام پر آئیں اور معلوم ہوا کہ ان کے شوہر ناصرف پہلے سے شادی شدہ ہیں بلکہ ایک بچے کے باپ بھی ہیں، جس پر تنقید کے تیرروں کی تعداد میں مزید اضافہ ہوا۔

Image Source: Instagram

متعدد رپورٹس کے مطابق اداکارہ غنا علی کے شوہر عمیر گلزار پیشے کے اعتبار سے ایک کامیاب کاروباری شخصیت ہیں۔ ان کا تعلق کراچی سے ہے، جہاں وہ اپنی پہلی اہلیہ اور بیٹے کے ہمراہ رہتے ہیں۔ یہی نہیں کچھ سوشل میڈیا صارف کی جانب سے عمیر گلزار کی پہلی بیوی اور بچے کے ہمراہ بھی تصویریں بھی شئیر کی گئیں۔

مزید معلومات کے مطابق عمیر گلزار کی پہلی بیوی کا سوشل میڈیا اکاؤنٹ بھی وائرل ہوا، جس سے معلوم ہوا کہ تاجر کی پہلی بیوی سے شادی کو 5 سال ہو چکے تھے۔ اس انکشاف کے بعد، سوشل میڈیا صارفین نے اداکارہ غنا علی کو گھر برباد اور توڑنے والا قرار دیا تھا۔ ساتھ ہی شوہر کی جسامت کو لیکر نامناسب کمنٹ کا سلسلہ بھی جاری رہا تھا۔

Image Source: Instagram

حال ہی میں سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر سوال و جواب کے سیشن میں ایک مداح نے اداکارہ غنا علی سے پوچھا کہ انہوں نے ایک شادی شدہ شخص سے شادی کیوں کی۔ جس پر انہوں نے جواب دیا کہ ” یہ ان کے مقدر میں تھا”۔ “انہیں اس پر کوئی افسوس نہیں ہے۔ وہ ایک زبردست انسان ہیں۔”

Image Source: Instagram

سوشل میڈیا ر موجود کچھ بدتمیز لوگوں کے لیے مشہور شخصیات کے ساتھ بدسلوکی کرنا کوئی نئی بات نہیں ہے، وہ ناصرف انہیں بلکہ ان کے خاندان اور پیاروں کو بھی اپنی تنقید کا نشانہ بناتے ہیں۔ اس ہی تناظر میں یہ آن لائن غنڈہ گردی کی شکل غنا علی اور ان کے شوہر کے لیے کوئی نئی بات نہیں ہے۔

دوسری جانب مسلسل آن لائن نفرت کے باوجود اداکارہ غنا علی نے بہادر ہونے کا ثبوت ہمیشہ دیا ہے، وہ انسٹاگرام پر اپنے شوہر کے ساتھ محبت سے بھرپور تصاویر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ یہی نہیں عموماً وہ اپنی پوسٹس کے تبصروں کے سیکشن میں بدتمیزی اور نازیبا کمنٹس کرنے والوں کو بھرپور جواب دیتی رہتی ہیں۔

Image Source: Instagram

واضح رہے کچھ عرصہ قبل سوشل میڈیا پر غنا علی کہ ایک پوسٹ وائرل ہوئی تھی جس میں اداکارہ کی شوہر کے ساتھ رومانوی تصویروں پر مختلف ویب پیجز پر خوب کمنٹس کیے گئے تھے۔ مداحوں کا خیال تھا کہ جوڑے کو اپنی ذاتی تصویریں آن لائن پوسٹ نہیں کرنا چاہئے ، جب کہ کچھ کا کہنا تھا کہ وہ ایسی تصویر کا مذاق نہ بنائیں تو اور کیا کریں؟ نیز اس تصویر کا مضحکہ خیز کیپشن بھی صارفین میں زیر بحث رہا تھا۔

یاد رہے حال ہی میں اداکارہ غنا علی نے انسٹاگرام پر پوسٹ سے اپنے حاملہ ہونے کا اعلان کیا تھا۔ جس پر انہیں مداحوں اور صارفین کی جانب سے مبارکباد کے پیغامات دیئے گئے تھے تاہم ناقدین اور بدتمیز صارفین یہاں بھی طوفان بدتمیزی برپا کرنے کی کوشش کی اور شوہر کے متعلق نازیبا جملے ادا کئے گئے تھے۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format