اشنیٰ شاہ نے عمران عباس سے خود ہی شادی کا ڈراپ سین کردیا


0

شوبز انڈسٹری کے خوبرو اداکار عمران عباس جب تک شادی نہیں کر لیتے سوشل میڈیا پر ان کی شادی کے چرچے اور افواہیں زیر گردش رہیں گی ۔عمران عباس اور اشنیٰ شاہ اگرچہ متعدد مرتبہ ڈراموں میں دولہا اور دلہن کا کردار ادا کرچکے ہیں لیکن یوٹیوبرز نے حقیقی زندگی میں ان دونوں اداکاروں کو رشتہ ازدواج میں منسلک کردیا بلکہ پورے وثوق کے ساتھ ان کی شادی کی خبر چلائی ۔

ushna shah
Image Source: Youtube

اس حوالے سے اشنیٰ شاہ اور عمران عباس نے 24 مئی کو انسٹاگرام اسٹوریز میں اپنی شادی کی ویڈیوز اور تصاویر شیئر کرتے ہوئے خوشگوار حیرت کا اظہار کیا اور اس بات پر ہنستے رہے کہ انہوں نے کب شادی کی؟

ہوا کچھ یوں کہ دونوں اداکاروں کو جب یوٹیوب پر اپنی جعلی تصاویر کی ویڈیو کا علم ہوا تو انہوں نے انسٹاگرام اسٹوریز میں اسکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے حیرانی کا اظہارکیا کہ ان کی شادی کب ہوئی؟ دونوں ہی اداکاروں نے یوٹیوب چینلز پر فوٹو شاپ کی گئی وہ تصاویر شیئر کیں جن میں ان کی شادی کا دعویٰ کیا گیا ہے۔

مزید پڑھیں: کیا ٹک ٹاک اسٹار جنت مرزا کی بات پکی ہوگئی؟

اداکارہ اشنیٰ شاہ نے اپنی شادی کی جعلی ویڈیو چلانے والے یوٹیوب چینل کا اسکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے عمران عباس کو مینشن کرتے ہوئے مزاحیہ انداز میں مبارک باد پیش کی۔

imran abbas marriage
Image Source: Instagram

اسی طرح عمران عباس نے بھی شادی کی ویڈیو کا اسکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے اداکارہ کو مینشن کیا اور مزاحیہ انداز میں یہ بھی لکھا کہ وہ اپنی شادی سے متعلق مداحوں کو بتانا اور انسٹاگرام پر اپڈیٹ دینا بھول گئے تھے ساتھ ہی ساتھ انہوں نے یوٹیوبرز کو تجویز دی کہ وہ تصاویر کا فوٹو شاپ تو اچھے طریقے سے کرتے۔

shah abbas marriage
Image Source: Instagram

تاہم ،شوخ وچنچل اشنیٰ شاہ نے اپنی اس من گھڑت شادی کا ڈراپ سین خود ہی کردیا۔ اشنیٰ شاہ نے ایک ڈرامے کے سیٹ پر ویڈیو بنائی جس میں وہ کہہ رہی ہیں کہ کیا عمران مجھے چھوڑ کر چلے گئے۔اس ویڈیو میں اشنیٰ شاہ نے عمران عباس کو مینشن کیا اور دونوں ہی اداکاروں نے اس ویڈیو کو کافی انجوائے کیا۔

ushna shah
Image Source: Instagram
ushna marriage
Image Source: Instagram

یہ پہلا موقع نہیں کہ معروف اداکار عمران عباس کی شادی کی افواہیں سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی ہوں اس سے قبل بھی ان کا نام ساتھی اداکارہ علیزے شاہ سے جوڑا گیا تھا جس پر انہوں شادی سے متعلق ان تمام خبروں کی تردید کردی تھی جن میں کہا جارہا تھا کہ علیزے شاہ اور عمران عباس جلد شادی کرنے والے ہیں۔

مزید پڑھیں: دوسری شادی کے بعد خوشگوار زندگی گزارنے والے فنکار

بات یہی ختم نہیں ہوتی بلکہ گزشتہ دنوں انسٹاگرام میں جب عمران عباس مداحوں کے ساتھ سوال وجواب کا سیش رکھا تو ایک مداح ان سے یہ سوال پوچھ بیٹھیں تھی کہ میں آپ کے گھر رشتہ بھیجوں؟ اداکار نے اپنی مداح کا دل رکھتے ہوئے جواب میں کہا تھا کہ بھیج کے دیکھ لو۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
1
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format