حریم شاہ اور مفتی عبدالقوی کے تنازعے نے نیا موڑ لے لیا


0

حریم شاہ اور مفتی عبدالقوی کسی نہ کسی متنازعہ ویڈیو کی وجہ سے سوشل میڈیا پر زیر بحث رہتے ہیں۔ حال ہی میں سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو میں مفتی عبدالقوی کو ٹک ٹاک اسٹار حریم شاہ نے تھپڑ مارنے کی ویڈیو شیئر کی تھی، جس میں حریم شاہ کے تھپڑ مارنے پر آرام سے بیٹھے ہوئے مفتی عبدالقوی ہڑبڑا کر اٹھ بیٹھتے ہیں۔

ویڈیوز اینڈ فوٹوز شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر مفتی عبدالقوی کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے حریم شاہ کا کہنا تھا کہ انہوں نے تھپڑ کیوں مارا؟ اس کا جواب بہت جلد مل جائے گا۔ اس سے قبل جو ویڈیو شیئر کی گئی تھی، اس میں مفتی عبدالقوی اور حریم شاہ ڈریسنگ روم میں بیٹھے نظر آرہے ہیں اور حریم شاہ ان سے کچھ سوال جواب کررہی ہے جس کا وہ بڑے تحمل کے ساتھ جواب دیتے دکھائی دے رہے ہیں۔

Image Source: Youtube

اس تنازعے میں نیا موڑ اس وقت سامنے آیا جب نجی ٹی وی بول نیوز کے پروگرام میں دونوں آمنے سامنے آئے۔ اس پروگرام کے اختتام پر حریم شاہ نے مفتی عبدالقوی کی ایک ویڈیو چلائی، جس میں انہوں نے پروگرام میں شرکت کے لیے کراچی آنے کی شرط یہ رکھی کہ حریم شاہ ان کے ساتھ رات گزاریں گی۔ اس کے جواب میں حریم شاہ نے کہا کہ وہ مفتی صاحب کو عزت دیں گی اور کھانا کھلائیں گی۔ اس ویڈیو میں یہ بھی دیکھا جاسکتا ہے کہ مفتی عبدالقوی موبائل پر ہی بوس و کنار کررہے ہیں۔

اس واقعے سے متعلق حریم شاہ نے بتایا کہ مفتی عبدالقوی وقتاً فوقتاً مجھ سے نازیبا گفتگو کرتے رہتے تھے لیکن انہوں نے مجھے جسمانی طور پر ہراساں کیا تو انہیں جوتوں سے مارا، جو اس قسم کے کام کرتے ہیں انہیں اب سمجھدار ہو جانا چاہئیے۔ ان مزید کہنا تھا کہ جو لوگ منافق ہیں اور عزت کا جھوٹا لبادہ اوڑھے ہوئے ہیں، میں ایسے لوگوں کو بےنقاب کرتی رہوں گی۔ انہوں نے بتایا کہ مفتی قوی کو ٹی وی پروگرام میں کراچی مدعو کیا، ان کے سفری و رہائشی اخراجات میں نے برداشت کیے لیکن نازیبا حرکت برداشت نہیں ہوئی۔

Image Source: Twitter

واضح رہے کہ سوشل میڈیا پر مفتی عبدالقوی کی ایک اور متنازعہ ویڈیو لیک ہوئی تھی جس میں ٹک ٹاک اسٹار حریم شاہ ان کے پسندیدہ مشروب کے بارے میں پوچھتی ہیں ، جس پر مذہبی عالم یہ کہتے ہیں کہ وہ “سرخ رنگ” کا مشروب پینا پسند کرتے ہیں۔ یہاں سوال یہ اٹھتا ہے کہ کسی بھی عالم دین سے اس طرح کی نازیبا گفتگو کی امید کی جاسکتی ہے؟ تاہم اب دیکھنا یہ ہے کہ اس بار مفتی عبدالقوی حریم شاہ کے فراہم کردہ ثبوتوں پر کی وضاحت پیش کریں گے۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format