سوشل میڈیا پر علی ظفر کے خلاف مہم چلانے پر میشا شفیع کے وارنٹ گرفتاری جاری


0

گلوکار علی ظفر کی جانب سے موسیقار میشا شفیع اور دیگر کے خلاف دائر ہتک عزت کے مقدمے میں، لاہور کی ایک ضلعی عدالت نے جمعے کے روز سماعت کے دوران میشا شفیع کی “حاضری سے استثنی” کی درخواست کو مسترد کر دیا۔ عدالت کا کہا کہ گلوکارہ کی استثنیٰ حاصل کرنے کی وجہ قابل جواز نہیں ہے۔

عدالت نے ملزمہ فریحہ ایوب کی جانب سے دائر درخواست کو منظور کرتے ہوئے کہا کہ ان کی درخواست قابل جواز ہے اور انہیں استثنیٰ کی اجازت دے دی گئی ہے۔

Image Source: Instagram

اس موقع پر سید فیضان رضا، حسیم الزمان، میرا عرف میشا شفیع، ماہم جاوید، علی گل پیر کی جانب سے دائر درخواستیں قبول نہیں کی گئیں۔ عدالت نے ان کے خلاف قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کئے۔

عدالت کے مختصر حکم میں کہا گیا ہے کہ ملزمان فیضان رضا، حسیمز زمان، میرا، ماہم جاوید اور علی گل کو 50,000 روپے کے ضمانتی وارنٹ گرفتاری کے ذریعے مذکورہ تاریخ کے لیے طلب کیا جائے۔ جبکہ “ملزمہ خاتون ہمنا رضا کو 2 فروری کو سماعت کے لیے 50,000 روپے کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری کے ذریعے طلب کیا گیا ہے۔”

واضح رہے آج عدالت میں علی گل پیر کے وکیل کی جانب سے دائر کردہ درخواست اے سی آر پی سی -249 پر بحث کے لئے طے کیا گیا تھا۔

Image Source: File

“تاہم، شکایت کنندہ کے ماہر وکیل کے کلرک نے مذکورہ درخواست پر بحث کے لیے التوا کی درخواست کی ، جس پر عدالت نے حکم دیا کہ “اب درخواست اے سی آر پی سی-249 اور درخواست یو / ایس 205 سی آر پی سی پر شکایت کنندہ کی جانب سے اوپر طے شدہ تاریخ پر دلائل کے لیے آنا ہے۔”

فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) سائبر کرائم ونگ نے گزشتہ سال گلوکار شفیع اور 8 دیگر کے خلاف علی ظفر سے بدتمیزی اور مہم چلانے کی وابستگی کی تصدیق کی تھی اور ان کے خلاف مقدمہ درج کیا تھا۔

Image Source: Twitter

ایف آئی اے کی خصوصی عدالت کے حکم پر ملزمان کے خلاف ناقابل سماعت جرم کی ایف آئی آر درج کرلی گئی تھی۔ گلوکارہ شفیع، حسیم الزمان خان، اداکار و میزبان عفت عمر، فریحہ ایوب، ماہم جاوید، لینا غنی، علی گل، سید فیضان رضا اور حمنا رضا پر فرد جرم عائد کی گئی تھی۔

Image Source: Instagram

خیال رہے گلوکار علی ظفر نے نومبر 2018 میں ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ میں شکایت درج کروائی تھی۔ اس نے الزام لگایا کہ بہت سے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز ان کے خلاف “دھمکیاں اور ہتک آمیز مواد” پوسٹ کر رہے ہیں۔ اس سلسلے میں انہوں نے کیس کی حمایت کے لیے کچھ ٹوئٹر اور فیس بک اکاؤنٹس کی تفصیلات بھی دیں۔

علی ظفر کی طرف سے دائر ہتک عزت کے مقدمے سے متعلق جرح اس ماہ کے شروع میں ہوئی تھی۔ جرح کے دوسرے دن، میشا شفیع نے کہا کہ دسمبر 2017 میں ایک ریہرسل کے دوران علی ظفر نے انہیں “ہراساں” کیا تھا۔

مزید پڑھیں: سپریم کورٹ میں گلوکارہ میشا شفیع کی درخواست سماعت کیلئے منظور

عدالت کی جانب سے جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا یہ درست ہے کہ اس واقعے کا کوئی عینی شاہد نہیں تھا، تو انہوں نے کہا کہ انہوں نے نہیں دیکھا، لیکن انہیں محسوس ہوا تھا۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format