دیگر ماؤں کی طرح خوشیوں کو منانے کی مستحق ہوں، مریم نواز


0

جنید صفدر اور عائشہ سیف خان کی جاری شادی کی تقریبات کی کئی ویڈیوز اور تصاویر گزشتہ ہفتے سوشل میڈیا پر سامنے آئیں۔ جس پر عوامی تنقید کے بعد رہنما مسلم لیگ مریم نواز نے سب سے کہا ہے کہ وہ خاندان کی پرائیویسی (رازداری) کا احترام کریں۔

تفصیلات کے مطابق رہنما پاکستان مسلم لیگ (ن) کی سینئر نائب صدر مریم نواز اور کیپٹن صفدر اعوان کے صاحبزادے اگست میں لندن میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے۔ تاہم وہ نکاح کی تقریب میں شریک نہیں ہوسکے کیونکہ مریم نے اعلان کیا تھا کہ وہ حکومت سے درخواست نہیں کریں گی کہ انہیں تقریب میں شرکت کے لیے لندن جانے کی اجازت دی جائے۔

Image Source: Instagram

لہٰذا صوبائی دارالحکومت لاہور میں اب شادی کی تقریبات کا باقاعدہ آغاز ہوچکا ہے، شریف خاندان تقریبات میں مصروف ہے، اس ہی سلسلے میں مسلم لیگ ن کی نائب صدر نے قوالی نائٹ لے پروگرام کی میزبانی کی۔

اس ہی حوالے سے اپنے بیٹے جنید کے ساتھ ساتھ اپنے کزن حمزہ شہباز کے نقش قدم پر چلتے ہوئے مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز نے بھی اپنے بیٹے کی شادی کی تقریب میں گانے کا فیصلہ کیا۔

Image Source: Dawn

جہاں کئی لوگوں نے مریم نواز اور شریف فیملی کو شادی کی مبارکباد پیش کیں وہیں کئی لوگوں نے انہیں اس پر تنقید کا بھی نشانہ بنایا۔ جس پر ردعمل دیتے ہوئے مریم نواز نے سوشل میڈیا پر جا کر ریکارڈ قائم کیا کہ کس طرح ان کی ذاتی زندگی تبصروں کے لیے موجود نہیں ہے۔

مریم نواز کا ٹوئٹ کہنا تھا کہ میرے بیٹے کی شادی نجی اور خاندان کا معاملہ ہے۔ لہذا وہ تمام ماؤں کی طرح، سیاسی تبصروں کی طرف راغب کیے بغیر اس موقع کو منانے کے موقع کی مستحق ہیں۔ چنانچہ” مسلم لیگ ن کی رہنما نے اپنے خاندان کے نجی معاملات کہ رازداری کی بھی درخواست کی۔ “میں میڈیا اور باقی سب سے عاجزی کے ساتھ درخواست کرتی ہیں کہ وہ خاندان کے رازداری کے حق میں احترام کریں۔”

اس سے قبل وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات فواد چوہدری نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کے دوران مریم نواز کو بیٹے کی شادی کی مبارکباد پیش کی۔

انہوں نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ میں حمزہ (شہباز) اور مریم (نواز) کی تعریف کرنا چاہوں گی۔ “بات یہ ہے کہ جب بھی خاندانی تقریب ہوتی ہے، لوگ گاتے ہیں اور جشن مناتے ہیں۔ ایک فیملی فنکشن تھا اور ان کا اس سے لطف اندوز ہونا بہت اچھا لگا۔ ایسا ہی ایک نارمل پاکستان ہے۔ اس میں اعتراض کرنے کی کیا بات ہے؟ یہ بالکل ٹھیک ہے۔”

Image Source: Instagram

اس کے وفاقی وزیر نے مزید کہا کہ، “ہمارے ان سے [مریم اور حمزہ] صرف سیاسی اختلافات ہیں ۔ ہم ان کے نجی معاملات میں نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں۔ ہمارا اعتراض صرف یہ ہے کہ ان شاہانہ شادیوں پر ہمارا پیسہ خرچ نہ کریں۔

خیال رہے کہ جنید صفدر نے نواز شریف کے دیرینہ ساتھی سیف الرحمان کی صاحبزادی عائشہ سیف سے 22 اگست کو لندن میں شادی کی تھی جس کے بعد ان کے نکاح کی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی تھیں۔ ان کے نکاح مین لندن میں مقیم سابق وزیراعظم نواز شریف اور سابق وزیر خزانہ اسحٰق ڈار سمیت خاندان کے قریبی افراد نے شرکت کی تھی۔ تاہم جنید صفدر کے والدین کا نام نو فلائی لسٹ میں ہونے کی وجہ سے وہ برطانیہ نہیں جاسکے تھے اور انہوں نے بذریعہ ویڈیو کال نکاح میں شرکت کی تھی۔

اس تقریب میں جنید صفدر نے اپنی آواز کا جادو جگاتے ہوئے بھارتی گانا ‘کیا ہوا تیرا وعدہ’ گایا تھا۔ جنید صفدر کی اس ویڈیو کے خوب چرچے ہوئے تھے بلکہ ان کی گائیکی کی صلاحیت نے صارفین کو بہت متاثر کیا تھا


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format