فٹبال کی عالمی تنظیم فیفا نے پاکستان فٹبال فیڈریشن کی رکنیت معطل کردی


0
1 share

فٹ بال شائقین کے لئے سپورٹس کی دنیا سے افسوس کی خبر آگئی۔ بدھ کے روز فٹ بال کی عالمی گورننگ باڈی نے اعلان کیا ہے کہ فیفا نے تیسرے فریق کی مداخلت کے باعث پاکستان فٹ بال فیڈریشن (پی ایف ایف) کو معطل کردیا ہے۔ حکومتی مداخلت کے سبب چاڈین فٹ بال ایسوسی ایشن (ایف ٹی ایف اے) کو بھی فوری طور پر معطل کردیا ہے۔

اشفاق حسین کی سربراہی میں فٹ بال کے عہدیداروں کے گروپ ، جسے پی ایف ایف چلانے کے لئے سپریم کورٹ نے 2018 میں منتخب کیا تاہم ، فیفا نے اسے کبھی بھی تسلیم نہیں کیا۔ اس نے حال ہی میں ہیڈ کوارٹر سنبھالا اور فیفا نارملائزیشن کمیٹی کا کنٹرول حاصل کرلیا۔ مقامی میڈیا کے مطابق ، ہارون ملک کمیٹی کی سربراہی کر رہے تھے۔

Image Source: AFP

فیفا نے کہا کہ “مخالفانہ قبضے” نے پی ایف ایف کو معطل کرنے کے فیصلے کا اشارہ کیا۔ اس نے اپنے قوانین کی سنگین خلاف ورزی کی۔ “فیفا نے ایک مراسلہ جاری کیا ہے جس میں متنبہ کیا گیا ہے کہ ، اگر پی ایف ایف ہیڈ کوارٹر پر غیر قانونی قبضہ ختم نہیں کیا جاتا ہے اور اگر ایف آئی ایف اے کے ذریعہ تسلیم شدہ عہدیداروں کو اپنے مینڈیٹ پر عملدرآمد کے لئے عمارت تک آزادانہ رسائی کی اجازت نہیں دی جاتی ہے تو ، معاملہ فوری طور پر بیورو کونسل کو فیصلے کے لئے پیش کیا جائیگا۔

چونکہ صورتحال بدستور برقرار ہے ، بیورو کونسل نے پی ایف ایف کو معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ پاکستان فٹ بال فیڈریشنکو فیفا نے بھی تیسری پارٹی کی مداخلت کے لئے 2017 میں بھی معطل کردیا تھا۔

چڈیان وزارت یوتھ اینڈ اسپورٹس نے 10 مارچ کو ملکی ایف اے کو چلانے کے طریقہ کار اور مواصلات میں خرابی کے خدشات کے بعد اختیارات واپس لے لئے تھے۔

Image Source: Reuters

گزشتہ ماہ مداخلت کی وجہ سے کنفیڈریشن آف افریقی فٹ بال کے ذریعہ ملک کو افریقہ کپ آف نیشن سے بھ نااہل کردیا گیا تھا۔

پاکستان اور پاکستانی عوام میں فٹ بال کو بےحد پسند کیا جاتا ہے ، اس کھیل کا رجحان ملک میں کافی تیزی کے ساتھ بڑھ رہا ہے، یہی وجہ ہے کہ پاکستان میں موجود شائقین فٹبال بہت سارے عالمی فٹ بال کلبوں کی حمایت بھی کرتے ہیں۔ ہمارے یہاں پاکستانی فٹبال ترانہ بھی ہے۔ تاہم ، افسوس کی بات ہے کہ اس کھیل کو پچھلی حکومتوں نے بڑے پیمانے پر نظرانداز کیا ہے۔ یہ کھیلوں سے محبت کرنے والوں کے لئے واقعتا ایک افسوسناک دن ہے۔ حکومت کو چاہئے اس کھیل کے حوالے سے ایک نئی اور بہتر حکمت عملی تیار کی جائے۔ وزیراعظم پاکستان عمران خان خود ماضی میں ایک کھلاڑی رہے ہیں، ان سے زیادہ اس ملک میں کوئی نہیں جانتا ہوگا، کہ آخر کسی بھی کھیل کی ایک کھلاڑی کے دل میں کتنی محبت اور جنون ہوتا ہے۔ لہذا ان سے درخواست ہے کہ اس عالمی کھیل کے فروغ کے لئے اقدامات اٹھائیں۔


Like it? Share with your friends!

0
1 share

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format