پاکستانی سائنسدان آصفہ اختر نے جرمنی کا مشہور لبنز ایوارڈ اپنے نام کرلیا


0

اس بات سے انکار نہیں کیا جاسکتا ہے کہ پاکستان کو مختلف پیشوں میں بہت سے باصلاحیت افراد ملے ہیں۔ خاص طور پر، پاکستان نے سائنس اور ٹکنالوجی کے شعبے میں بہت سارے انتہائی قابل نام پیدا کیے ہیں جن کی وجہ سے ہمارے ملک کا نام پورے دنیا میں ٖفخر کا باعث بنا ہے۔

حال ہی میں، پاکستان کے شہر کراچی میں پیدا ہونے والی سائنسدان آصفہ اختر نے سالماتی حیاتیات میں اپنی کامیابیوں کی وجہ سے دنیا بھر میں اپنی پہچان بنائی ہے۔

پاکستان میں پیدا ہونے والے سالماتی ماہر حیاتیات کو جرمنی کے سب سے معروف ریسرچ فنڈنگ ایوارڈ کے وصول کنندہ کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔ آصفہ اخر کو ایپیجینیٹک جین ریگولیشن کے میکانزم میں سیل بیولوجیکل ورک کے لئے ایوارڈ دیا جائے گا

آصفہ اختر جرمنی کی مشہور میکس پلانک سوسائٹی میں حیاتیات اور طب سیکشن کی پہلی خاتون نائب صدر بھی ہیں۔ ایوارڈ کے لئے منتخب 10 سائنس دانوں میں آصفہ اخربھی شامل ہیں۔ اس کے علاوہ آصفہ اختر نے 2017 میں فیلڈ برگ پرائز بھی جیتا تھا۔

Image Source: Twitter

لبنز ایوارڈ جرمنی کےمشہور ترین ایوارڈز میں سے ایک ہے جو اپنے فاتحین کو زیادہ سے زیادہ 25 لاکھ ڈالر کا ایوارڈ دیتا ہے۔ یہ پروگرام 1985 میں شروع ہوا تھا۔اس پروگرام کا مقصد محققین کی کاروباری صورتحال کو بہتر بنانا اور ان کومزید تحقیقی مواقع دینا ہے۔

پورے پاکستان میں سوشل میڈیا صارفین آصفہ اختر کی کامیابی پر بہت خوش ہیں۔ بہت سارے صارفین نے انھیں ٹویٹر پر مبارکباد دی اور مستقبل کے لئے اس کی مزید کامیابی کی دعا بھی کی۔

آصفہ اختر جیسے سائنس دان پاکستان کے لئے ایک اثاثہ ہیں اور خوش قسمتی سے ایسے قیمتی جواہرات کی فہرست لمبی ہے۔اس سے قبل دسمبر 2020 میں ، ڈاکٹر مبشر حسین رحمانی کمپیوٹر سائنسز کے شعبے میں دنیا کے سب سے ٹاپ محققین (1٪)کی کلریویٹ تجزیات کی فہرست میں شامل تھے۔ وہ مہران یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ کمپیوٹر سسٹم انجینئرنگ کے شعبے سے فارغ التحصیل ہیں۔

ڈاکٹر مبشر حسین رحمانی کی تحقیق بنیادی طور پر بلاکچین ، وائرلیس نیٹ ورک، علمی ریڈیو نیٹ ورکس l، اور سافٹ ویئر سے متعین نیٹ ورکس پر مرکوز ہے۔ فی الحال ، وہ آئر لینڈ میں کارک انسٹی ٹیوٹ آف ٹکنالوجی (سی آئی ٹی) میں کمپیوٹر سائنس شعبہ میں لیکچرار کی حیثیت سے کام کر رہے ہیں۔

ایک اور پاکستانی جس نے ہمارے ملک کو عالمی سطح پر مشہور کیا ہے وہ حباء رحمانی ہیں۔ حباء رحمانی نیشنل ایروناٹکس اینڈ اسپیس ایڈمنسٹریشن (ناسا) میں ایویونکس اور فلائٹ کنٹرول انجینئر کی حیثیت سے کام کرنے والی سائنسدان ہے۔

جب ہمارے پاکستانی لوگ عالمی سطح پر پزیرائی حاصل کرتے ہیں تو یہ واقعتا قابل فخر لمحہ ہے۔ یہ بات ہمیں یہ سبق دیتی ہے کہ ہماری ترقی میں حائل رکاوٹوں کے باوجود، ہم بڑی چیزوں کو حاصل کرسکتے ہیں!


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format