شہری کو آن لائن موبائل فروخت اشتہار ڈالنا مہنگا پڑ گیا


0

پاکستان کے شہر کراچی کے علاقے بہادرآباد میں پیش آیا ایک افسوسناک واقعہ جہاں موبائل فروخت کرنے والے شخص کو آن لائن اشتہار شائع کرنا مہنگا پڑ گیا۔ خریدارو کے بجائے لوٹیروں کی توجہ کو آن لائن شائع کردہ اشتہار راغب کرنے کی وجہ بنا۔

کراچی کے علاقے بہادر آباد میں ایک شخص نے اپنا فون بیچنے کے لئے آن لائن اشتہار پوسٹ کرنے کی غلطی کی۔ سی سی ٹی وی فوٹیج میں انکشاف ہوا کہ اشتہار خریداروں کو راغب کرنے کے بجائے ، لوٹیروں کی توجہ کا مرکز بنا جس کے بعد جمعہ کے روز 40000 روپے مالیت کا فون لوٹ لیا گیا۔

پچھلے کچھ مہینوں میں ، موبائل چھیننے اور ڈکیتی کی متعدد وارداتیں ہوئیں۔ کراچی میں امن و امان اب بھی قابل اطمینان نہیں ہے۔ جمعہ کو منظرعام پر آنے والے اس واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج میں ، مشتبہ افراد کے چہروں کو صاف دیکھا جاسکتا ہے جو اشتہار شائع کرنے والے کے فون لوٹنے کے لئے اس کے گھر گئے تھے۔ اس کے علاوہ ، فوٹیج میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ یہ واقعہ تقریبا 8 بجکر 45 منٹ پر پیش آیا۔

اس طرح کے واقعات پاکستان کی سڑکوں پر تقریبا روزانہ کی بنیاد پر پیش آتے ہیں ،ڈکیتی کا یہ ایک غیر معمولی واقعہ پیش آیا۔ ایک شخص نے اپنے موبائل فون فروخت کرنے کے لئے اشتہار آن لائن پوسٹ کیا۔ لیکن خریداروں کی بجائے ڈاکوؤں نے اس کی جگہ آکر اس پر حملہ کیا ، اور اس کے گیجٹ چوری کرکے فرار ہوگئے۔

سوشل میڈیا اور دیگر اہم ذرائع ابلاغ پر سی سی ٹی وی فوٹیج وائرل ہونے کے باوجود ابھی تک کسی مشتبہ شخص کو گرفتار نہیں کیا جاسکا۔

یہاں یہ تذکرہ کرنا ضروری ہے کہ COVID-19 وبائی امراض سنبھالنے کے بعد ہی شہر میں جرائم پیشہ سرگرمیاں ، ڈکیتی کی وارداتوں میں اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔ اسٹریٹ کرائم اور ڈکیتی کی وارداتوں میں یہ اضافہ حکومت ، پولیس اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کی نااہلی اور ناکامی کی وجہ سے ہوا ہے۔ موجودہ صورتحال کو سنجیدگی سے لینا چاہئے اور حکومت کراچی کے عوام کو تحفظ فراہم کرے۔ نہ صرف یہ بلکہ جرم میں ملوث عناصر کے خلاف عملی اقدام بھی کرنا چاہئے۔

اس سے قبل سرجانی ٹاؤن کے پاور ہاؤس چورنگی کے قریب شہری کو لوٹنے میں ایک مشتبہ ڈاکو کو مقامی رہائشیوں نے پکڑ کر تشدد کا نشانہ بنایا تھا ، جبکہ اس کا ساتھی موقع سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا تھا۔ کراچی والوں نے مجرم کو زدوکوب کیا جس سے موٹر سائیکل اور موبائل چھیننے کی کوشش ناکام ہوگئی۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
1
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format