وزیرتعلیم شفقت محمود نے امتحانات کا شیڈول جاری کردیا


0

دنیا بھر میں پھیلی کورونا وباء جس کے پیش نظر جہاں ایک طرف کھلتے بند ہوتے کاروبار وہی دوسری جانب تعلیمی فیصلے بار بار بدلنے کے باعث طالب علم ذہنی دباؤ کا شکار ہیں۔

نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سنٹر (این سی او سی) کے اجلاس کے بعد ملک کے تعلیمی اداروں کو کھولنے کا جائزہ لینے کے لئے میڈیا سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے منگل کو اعلان کیا کہ نویں، دسویں، گیارہویں اور بارہویں جماعت کے بورڈ امتحانات مئی کے تیسرے ہفتے سے ہوں گے جبکہ کیمبرج کے امتحانات شیڈول کے مطابق ہوں گے۔ دریں اثنا ، 28 اپریل تک کووڈ 19 سے متاثرہ علاقوں میں کلاس 1 سے 8 تک کی کلاسز معطل کر دی گئی ہیں۔

Image Source: Instagram

آنے والے امتحانات پر تبصرہ کرتے ہوئے ، وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے کہا کہ لگ بھگ 40 لاکھ طلباء بورڈ کے امتحانات دیتے ہیں۔ “یہ فیصلہ کیا گیا تھا کہ نویں، دسویں، گیارہویں اور بارہویں جماعت کے امتحانات مئی کے تیسرے ہفتے میں لئے جائے گے۔”

انہوں نے مزید کہا کہ صوبہ پنجاب کی طرف سے اعلان کردہ ڈیٹ شیٹ میں بھی ترمیم کی جائے گی تاکہ کورونا وائرس کی صورتحال قابو میں رہے اور بچوں کو تیاری کرنے کا موقع ملے۔ “تمام صوبوں اور بورڈز نے الگ الگ ٹائم ٹیبل دیئے ہیں۔ لیکن 24 مئی سے پہلے کچھ نہیں ہوگا۔

Image Source: gotests.com

اے اور او لیول امتحانات کے بارے میں ، وفاقی وزیر شفقت محمود نے بتایا کہ تقریبا 85،000 طلباء امتحانات میں بیٹھیں گے۔ “متفقہ طور پر تجویز کی گئی تھی کہ منصوبہ بندی کے مطابق ان امتحانات کو آگے بڑھنے دیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ تشویش طلباء کی نمایاں طور پر کم تعداد میں ہے۔ مزید یہ کہ انہوں نے مزید کہا کہ کیمبرج انٹرنیشنل نے حکومت کو ایس او پیز پر عمل درآمد کو یقینی بنانے کی یقین دہانی کرائی ہے۔ انہوں نے یہ بھی واضح کردیا ہے کہ یہ خبر غلط ہے کہ خطے کے دوسرے ممالک میں کیمبرج کے امتحانات نہیں ہو رہے ہیں۔ “یہ درست نہیں ہے۔ بنگلہ دیش کے علاوہ ہندوستان ، سری لنکا ، نیپال اور دیگر ممالک میں بھی امتحانات کا انعقاد کیا جارہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ “میں اس کو دہرانا چاہتا ہوں کہ اے اور او لیول کے امتحانات ڈیٹ شیٹ کے مطابق ہوں گے۔ اس میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی۔ لہذا ، طلباء کو چاہئے کہ وہ اپنے امتحانات کی تیاری کریں اور ان میں دخل اندازی نہ کی جائے۔

وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے کہا کہ حکومت کی اولین ترجیح بچوں کا مستقبل ہے۔ انہوں نے بتایا کہ گذشتہ سال گریڈ نویں، دسویں، گیارہویں اور بارہویں کے طلباء کو گریڈ پر پاس کیا گیا تھا، “اب ہم یہ نہیں کرسکتے ہیں ۔ اس لئے امتحانات لینا ضروری ہے۔

وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے اپنی پریس کانفرنس کے اختتام کے فورا بعد ، شفقت محمود نے ایک ٹویٹ میں طلباء کو اپنے مشوروں کا اعادہ کیا اور انھیں “تیاری اور سخت محنت کرنا” شروع کرنے کی تاکید کی۔

واضح رہے ملک ان دنوں کورونا وائرس کی تیسری خطرناک لہر کی زد میں ہے، جس کے باعث ملک میں ایک بار پھر لاک ڈاؤن بازگشت سنائی دی جارہی تھیں۔ اس سلسلے میں حکومت کی جانب سے ایک اولین ترجیح کی طور پر آج تعلیمی اداروں اور طلباء کے مستقبل کو لیکر اہم فیصلے کئے ہیں، اگرچہ طلباء کی خواہش تھی کہ ماضی کی طرح اس بار بھی انہیں بغیر امتحانات کے پروموٹ کردیا جائے۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
1
hate
confused confused
1
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
1
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format