ٹک ٹاک کے جنون نے ایک اور نوجوان کی جان لے لی


0

ایک اور افسوسناک واقعہ میں ، خیبر پختونخوا کے ضلع سوات میں بدھ کے روز ایک 19 سالہ ٹِک ٹاک اسٹار نے غلطی سے خود کو ہلاک کردیا۔ یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب مرنے والے نوجوان کے دوست اس کی ویڈیو شیئرنگ کی مقبول موبائل ایپلیکیشن ٹک ٹاک پر ویڈیو عکس بند کر رہے تھے۔

اس افسوس ناک واقعے پر پولیس عہدیداروں نے بتایا کہ 19 سالہ حمید اللہ نے مختصر ویڈیو فلماتے ہوئے حادثاتی طور پر بھری ہوئی ٹی ٹی پستول کا محرک کھینچ لیا جس کی وجہ سے وہ موقع پر ہی دم توڑ گیا۔ حمید اللہ کے دوست ، جو ویڈیو کلپ فلمانے میں اس کی مدد کر رہے تھے ، وہ اسے فوری طور پر قریبی اسپتال لے گئے جہاں ڈاکٹروں نے انہیں پہنچنے پر مردہ قرار دیا۔

tiktok kills

ذرائع کے مطابق ، یہ بدقسمت نوجوان کالج کا طالب علم تھا اور پچھلے کچھ عرصہ سے وہ ویڈیو شیئرنگ موبائل ایپلی کیشن ٹک ٹوک کو لیکر کافی دیوانہ ہوگیا تھا ، جس کے بعد اس نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے لئے ویڈیوز بنانا شروع کردی تھی جس کے نتیجے میں اس کی المناک موت واقع ہوگئی۔

حمید اللہ کی اس اچانک موت پر خاندان کے افراد نے بتایا کہ، حمید اللہ نے بندوق اپنے گھر سے لی تھی۔ مزید یہ کہ انہوں نے دعوی کیا کہ انہیں نہیں معلوم تھا کہ اس میں گولی لگی ہے۔

boy kills tiktok

اس موقع پر ڈی ایس پی قابل حضرت بادشاہ نے بتایا ، “ہماری ابتدائی رپورٹ کے مطابق ، ٹک ٹاک اسٹار حمید اللہ ،جوکہ مابند شاہ ڈھیرائی کا رہائشی ہے، وہ ٹک ٹاک پر اپنے اکاؤنٹ پر اپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کرنے کے لئے ایک خودکشی کا منظر دکھائے جانے والا ویڈیو بنا رہا تھا کہ اچانک پستول سے گولی چل گئی اور پھر وہیں اس کی موت واقع ہوگئی۔

عینی شاہدین اور جاں بحق افراد کے دوستوں نے بتایا کہ حمید اللہ ٹِک ٹاک کا مشہور اسٹار تھا۔ انہوں نے خودکش ویڈیو بنانے کا ارادہ کیا اور پستول کا بندوبست کیا۔ پستول میں گولیاں موجود ہیں، اس بات سے وہ بے خبر تھا، چنانچہ وہ اپنے دوستوں کے ساتھ قریبی پہاڑ پر گیا جہاں انہوں نے ویڈیو بنانا شروع کیا ، “ایک عینی شاہد نے بتایا ، جب اس نے اپنے سر پر پستول رکھا تو وہ اتفاقی طور پر پستول سے گولی چل گئی۔

واضح رہے ٹک ٹاک بناتے ہوئے موت پاکستان میں کوئی پہلا واقعہ نہیں ہے، ایسا ہی ایک واقعہ اس سے قبل کراچی کے علاقے گلشنِ معمار میں واقع ایک فلور مل میں ڈیوٹی پر مامور سیکیورٹی گارڈ ویڈیو کے دوران ریپیٹر کا فاٰر چل گیا، جس سے اس کی موقع پر ہی موت ہو جاتی ہے۔ حیرت انگیز طور پر موت کا پورا منظر ویڈیو میں عکس بند ہوتا ہے۔

Story Courtesy: Dawn


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format