یوم پاکستان کے موقع پر 174 ملکی اور غیرملکی شخصیات کو صدارتی ایوارڈز


0

پاکستان کے 74 ویں یوم پاکستان کے موقع پر ، حکومت نے 184 پاکستانیوں اور غیر ملکیوں کو ملک کے لئے ان کی سرشار خدمات کے اعتراف میں سول ایوارڈز دینے کا اعلان کیا۔ تفریحی صنعت سے وابستہ مختلف شخصیات کو بھی ایوارڈ سے نوازا گیا۔

یوم پاکستان کے سلسلے میں منعقدہ تقریب میں وصول کنندگان کو طب ، تعلیم ، معاشرتی خدمات ، فنون لطیفہ جیسے شعبوں میں مہارت کا مظاہرہ کرنے اور دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بہادری کا مظاہرہ کرنے اور کورونا وائرس وبائی امور کے دوران اعزاز سے نوازا گیا۔

یوم پاکستان کی روایت کے مطابق ، سول ایوارڈز صدر ڈاکٹر عارف علوی نے تقسیم کیے۔ اس کے علاوہ ، ستاروں کو پاکستان میں تفریحی صنعت میں زبردست کردار ادا کرنے پر سہرایا گیا۔

لاکھوں دلوں کو دین سے جوڑنے والے ، محبتیں بانٹنے والے مذہبی عالم دین مولانا طارق جمیل کو یہ ایوارڈ پاکستان کے ایک نامور اسلامی اسکالر کی حیثیت سے ان کی شراکت پر ملا۔

اس موقع پر اداکارہ ریشم کا کہنا تھا کہ زندگی میں یہ لمحہ ایک خواب کی طرح محسوس ہوا ، لیکن میرے خدا نے اسے پورا کیا ، “انہوں نے اپنے انسٹاگرام پوسٹ پر لکھا۔ “یہ صرف پرائیڈ آف پرفارمنس میڈل نہیں ہے – یہ میری محنت کا ثمر ہے جس کا لطف میرے خدا نے مجھے چکھنے کا موقع دیا۔”

قوم کو رولا دینے والی پرفارمنس کرنے پر میرے پاس تم ہو اسٹار ہمایوں سعید کو قوم نے خوشی کے ساتھ پرائڈ آف پرفارمنس ایوارڈ سے نوازا ۔

اداکار ، مزاح نگار ، گلوکار ، اور ڈرامہ نگار جنہوں نے 1950 کی دہائی میں بطور چائلڈ پرفارمر کیریئر کا آغاز کیا تھا، بشریٰ انصاری کو بھی ستارہ امتیاز سے نوازا گیا تھا۔ انہوں نے لکھا ، “ہمیں دوبارہ اعزاز بخشنے کے لئے ان کی مشکور ہوں۔

گلوکار علی ظفر کو بھی اعلیٰ سطحی اعزاز سے نوازا گیا، گلوکار علی ظفر کا کہنا تھا کہ “میں اس اعزاز کے لئے عاجزی کے ساتھ اپنا سر جھکاتا ہوں۔ آپ کی دعاؤں ، تعاون ، اور نیک خواہشات کے لئے آپ کا شکریہ میں فنون لطیفہ ، اپنے فنکاروں ، اپنے ملک اور لوگوں کے لئے زیادہ سے زیادہ کام کرنے کا وعدہ کرتا ہوں۔

سکینہ بانو نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ایک حیرت انگیز لمحہ ۔ اداکار ، پروڈیوسر ، اور ہدایتکار پرائیڈ آف پرفارمنس ایوارڈ کے ایک اور وصول کنندہ تھی۔

ریڈیو پاکستان کے مطابق ، صدر پاکستان عارف علوی نے 88 نشستوں کو مختلف اعزازات پیش کیے جن میں چھ نشان امتیاز ، تین ہلال امتیاز ، 24 ستارہ شجاعت ، آٹھ ستارہ امتیاز ، 14 صدر کا ایوارڈ برائے پرفارمنس ، ایک ستارہ قائد اعظم ، ایک ستارہِ خاتمہ ، ایک تمغہ پاکستان ، 22 تمغہ شجاعت ، اور آٹھ تمغہ امتیاز شامل ہیں ۔

سول ایوارڈ وصول کرنے والوں میں لیجنڈ گلوکارہ عابدہ پروین ، پروڈیوسر اور ڈرامہ رائٹر سلطانہ صدیقی، سید فاروق قیصر ، ڈرامہ اداکار جاوید منصور بابر ، اور حبیب الرحمن پنیرائے شامل ہیں۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format