اداکارہ میرا کو امریکہ کے پاگل خانے میں داخل کرلیا گیا


0

پاکستانی فلمی اداکارہ میرا ایک متنازعہ شخصیت ہونے کی وجہ سے مشہور ہیں۔ اداکارہ خبروں میں رہنے کے لئے کچھ نہ کچھ انوکھا کارنامہ کرتی رہتی ہیں۔ لیکن اس بار واقعی وہ ایک بڑی مشکل میں پھنس گئی ہیں۔ حال ہی میں ، ایک عجیب بات کا انکشاف ہوا ، امریکہ میں ایک ڈاکٹر نے باجی اسٹار کو ذہنی طور پر نااہل قرار دیا اور علاج کے لئے امریکہ کے ایک اسپتال میں داخل کرلیا۔

کچھ ماہ قبل ہی ، میرا پر لاک ڈاؤن کے دوران غریبوں کی مدد کرنے کے نام پر لاکھوں روپے کے فراڈ کا الزام عائد کیا گیا تھا۔ تجربہ کار اداکارہ نے مبینہ طور پر چیریٹی کے نام پر رقوم بنائی ۔ لاک ڈاؤن کے درمیان ، میرا نے اپنے گھر کو ایک شیلٹر ہوم میں تبدیل کردیا تھا۔ انہوں نے وہاں کی شوبز انڈسٹری کے بے گھر لوگوں کو پناہ دینے کا اعلان کیا تھا۔

Image Source: Instagram

اداکارہ میرا نے اپنے اثاثوں کی تفصیلات بتانے کے لئے پریس کانفرنس کی۔ مزید یہ کہ ، انہوں نے اپنے کردار پر لگائے گئے الزامات کو مسترد کرتے کر دئے۔ میرا نے دعوی کیا ، “اگر مجھ پر لگائے گئے الزامات کو سچ ثابت کردیا گیا تو میں خود کو پھانسی دے دوگی۔

اس دوران ، جب یہ سکینڈل حل نہیں ہوا ، میرا نے خود کو ایک ذہنی اسپتال میں داخل کر دیا۔ میرا ، جو ہمیشہ تنازعات کا حصہ بنی رہتی ہے ، حال ہی میں نجی دورے پر امریکہ گئی۔ تفصیلات کے مطابق ، وہ مقامی عدالت میں مقدمہ لڑ رہی تھی۔ عدالت کے جج نے میرا کو ذہنی طور پر نااہل قرار دے دیا۔ جس پر ، انہوں نے میرا کو مقامی ذہنی اسپتال میں داخل کرایا۔

بتایا جارہا ہے کہ ایک امریکی ڈاکٹر کی توہین اور ترجیحی علاج کے لئے کہا جانے کے بعد انہیں ذہنی طور پر بیمار قرار دیا گیا ہے۔ ذرائع کے مطابق ، اداکارہ کو کورونا وائرس شاٹ ملنے کے بعد بخار ہوا تھا۔ جس کے بعد وہ چیک اپ کے لئے گئی اور ڈاکٹر سے اپنی شہرت کے بارے میں گھمنڈ کرتی رہی اور ترجیحی علاج کے لئے کہا۔

Image Source: Instagram

ذرائع کا کہنا ہے کہ میرا نے ڈاکٹر کو بتایا کہ پاکستان تحریک انصاف نے انہیں سینیٹ میں نشست کی پیش کش کی۔ نیز یہ کہ خود وزیر اعظم نے انہیں پروٹوکول بھی دیا ہے۔ گفتگو میں توازن برقرار نہ رہا ، تو ڈاکٹر نے ذہنی صحت کے ورکرز کو صورتحال سے آگاہ کیا۔ اس کے علاوہ ، اس نے میرا کو بتایا کہ وہ شوبز اسٹار ہوسکتی ہیں لیکن وہ مریضوں کے ساتھ قواعد کے مطابق سلوک کرینگی۔

بعد میں ، اداکارہ نے صورتحال کی گھمبیرتا کا تجزیہ کرنے کے بعد اپنی غلطی کا اعتراف کیا۔ ذرائع نے بتایا کہ صرف میرا کے سسر اور شوہر کیپٹن نوید اپنی ضمانت لے کر انہیں واپس لاسکتے ہیں۔ اداکارہ دو دن سے میڈیکل سنٹر میں ہیں۔

ادھر باجی اداکارہ کی والدہ نے وزیر اعظم عمران خان اور وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد سے اپنی بیٹی کو پاکستان واپس لانے کی اپیل کی ہے۔

چنانچہ اب اطلاعات یہی ہیں کہ میرا کو ذہنی ہسپتال سے رہا کر دیا گیا ہے۔ کیپٹن نوید نے پچاس ہزار ڈالر کے بانڈ جمع کرا دیئے گئے ہیں ، جس کی وجہ سے میرا کو رہا کردیا گیا ہے۔ جبکہ انہیں پاکستان واپس آنے کے لئے 48 گھنٹے کا وقت دیا گیا ہے!

یہ بات قابل ذکر ہے کہ باجی اسٹار امریکا کی ریاستوں کا دورہ کرسکتی ہے مگر امریکی قومیت حاصل نہیں کرسکتی۔ گذشتہ سال ، تجربہ کار اداکارہ کوویڈ 19 میں جاری وبائی امراض کے دوران نیو یارک سٹی میں پھنس گئیں۔ باجی مشہور اسٹار حکومت کو آگاہ کرنے کے لئے سوشل میڈیا پر گامزن ہوگئیں کہ وہ قرنطین کے درمیان نیویارک کے ایک ہوٹل کے کمرے میں پھنس گئی ہیں۔


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format